Jakie gadżety reklamowe najbardziej lubią klienci?

przez Redakcja
reklama

Gadżety reklamowe często stanowią nieodłączną część przedsiębiorstwa. Klienci obdarowani nawet niewielkim podarunkiem czują się docenieni i chętniej korzystają z oferowanych przez firmę usług. Jakie gadżety reklamowe dla klientów są najlepsze? Czym powinny się charakteryzować? Jak je wybrać?

Przeczytaj ten tekst, a dowiesz się wszystkiego!

Jakie cechy powinny posiadać gadżety reklamowe?

To, jakie gadżety reklamowe dla klientów wybierzesz, zależne jest tylko od Ciebie. Pamiętaj jednak, że są one swego rodzaju wizytówką firmy, więc powinny być kojarzone wyłącznie z nią. Jeśli postawisz na neutralne podarunki, osoba, która taki otrzyma, szybko zapomni skąd go ma i całkiem możliwe, że wrzuci go na dno szuflady. Jeżeli nie chcesz, aby Twoje gadżety reklamowe tak skończyły, dobierz je, kierując się pewnymi wyznacznikami.Przede wszystkim ważna jest estetyka produktu. Klientowi musi się on zwyczajnie podobać. Kiedy na niego spojrzy, musi wiedzieć, że był on przygotowany z należytą starannością. Następnie zwróć uwagę na to, aby gadżet był dobrej jakości. Skoro ma stanowić reklamę Twojej firmy, nie może się zniszczyć po kilku dniach, ponieważ źle to wpłynie na Twoją markę. Przydatność to kolejna ważna cecha gadżetów dla klientów. Jeśli osoba, która go dostanie, nie będzie mogła go używać, to nie będzie miał dla niej większej wartości. Zadbaj też o to, aby takie produkt nawiązywał do usług, które oferujesz.

Czy warto wybrać nietypowe gadżety reklamowe?

Jeżeli zastanawiasz się, czy dobrym posunięciem będzie wybranie nietypowych gadżetów reklamowych, to odpowiedź jest jedna. Im bardziej oryginalny przedmiot wybierzesz, tym na dłuższy czas zapadniesz w pamięć klientowi. Jak najbardziej może być on też zabawny, ale oczywiście z wyczuciem. Pod żadnym pozorem nie kieruj się własnym poczuciem humoru, ponieważ klient może nie zrozumieć tego, co chciałeś mu przekazać. Poza tym gadżet musi nawiązywać do Twojej firmy, więc ośmieszanie się nie jest wskazane. Kiedy nie będziesz kierować się umownie przyjętymi normami i wyróżnisz się na tle konkurencji, na pewno zyskasz uznanie klientów. Wystarczy, że wyobrazisz sobie następującą sytuację: klient poszukuje danej usługi i trafia do dwóch firm, w których otrzymuje upominek w postaci długopisu. Nie różnią się niczym, poza logo. Następnie pojawia się u Ciebie i dostaje np. pięknie zapakowane pióro z interesującym cytatem lub obrazkiem (poza logo). Jak można łatwo się domyślić, klient zdecyduje się na skorzystanie z usług firmy, która wykazała się kreatywnością. Oczywiście nie oznacza to, że długopis się nie sprawdzi. Warto jednak wybrać taki, który na pewno będzie się wyróżniał na tle innych. Ciekawe gadżety reklamowe można wykonać na zamówienie, ale powinny być one wykonane zgodnie z Twoimi wytycznymi od samego początku. Tylko w ten sposób będziesz mieć gwarancję, że konkurencja nie będzie miała takiego samego produktu.

Jakie gadżety reklamowe dla klientów wybrać?

Gadżety reklamowe dla firm są bardzo ważne. Mogą być one zarówno mniejszych rozmiarów, jak i nieco większe. Zanim zdecydujesz się wybrać jakiekolwiek z nich, pomyśl, co sam chciałbyś otrzymać, gdybyś korzystał z usług własnej firmy. W dużej mierze wszystko zależne jest od branży, którą reprezentujesz. Jednakże jest kilka ciekawych gadżetów reklamowych, które są uniwersalne. Pierwsze z nich to tekstylia. Masz do wyboru, chociażby koszulki, torby, czapki czy skarpetki. Zauważ, że możesz je wymieniać co jakiś czas, aby odświeżyć wizerunek i zaskoczyć klientów. Zimowe gadżety reklamowe też doskonale się sprawdzają. Dlaczego więc nie podarować komuś rękawiczek bądź szalika z własnym logo, kiedy na dworze panuje mróz? Niemniej popularne od tekstyliów są artykuły papiernicze, czyli kalendarze, notatniki bądź wcześniej wspomniane długopisy. W następnej kolejności trzeba wymienić pendrive’y. W obecnych czasach taki gadżet przydaje się praktycznie każdemu. Na szczęście już nie trzeba nosić ciężkiej teczki pełnej dokumentów, tylko można mieć je przy sobie na tym niewielkim urządzeniu. Na samym końcu plasują się breloczki. Choć nie wszyscy są ich zwolennikami, to prawda jest taka, że okazują się bardzo przydatne, jeśli nie można znaleźć kluczy w torebce czy kieszeni.

Zobacz podobne artykuły